A BKV hirdetési atombombákat élesített, hogy pótolja tömegesen lelépő karbantartóit: a villamosok javítását wellnessként, az autóbuszok szerelését konditermi fittnesprogramként népszerűsítve csábítja az újoncokat. Januárban százhuszan, februárban kilencvenen hagyták ott a céget, kétharmaduk maga kezdeményezte.

A BKV hirdetési atombombákat élesített, hogy pótolja tömegesen lelépő karbantartóit: a villamosok javítását wellnessként, az autóbuszok szerelését konditermi fittnesprogramként népszerűsítve csábítja az újoncokat. Januárban százhuszan, februárban kilencvenen hagyták ott a céget, kétharmaduk maga kezdeményezte.

A BKV hirdetési atombombákat élesített, hogy pótolja tömegesen lelépő karbantartóit: a villamosok javítását wellnessként, az autóbuszok szerelését konditermi fittnesprogramként népszerűsítve csábítja az újoncokat. Januárban százhuszan, februárban kilencvenen hagyták ott a céget, kétharmaduk maga kezdeményezte.
VISSZA A NAPIMIX TÉMAOLDALÁRA